Sumpah meluat aku…!

Posted: December 27, 2010 in 2010

kenapa nak kene berlagak bagus.?? kenapa nak kene POYO. kenapa mesti sentiasa mengaku diri tu mcm perfect gile..??? kenapa rasa mcm level kau tu level level GUCCI..PRADA..LV berbaagai? memang lah duit kau duit kau..duit aku duit aku.tapi rasanye tak perlu lah nak riak persis firaun. lemas kadang2 dikelilingi species mcm ni..humble tak bleh ka? kau tetap jugak nak sebut berus gigi kau tu buatan IKEA??!! ape? esok kau mati kau pakai kain kafan cap SELVATORE FERRAGAMO k? tak payah berlagak bagus. bkan kau sorang je pakai bnde mahal2. kau tu manis je..nak kata cun, taklah sangat pon..tapi kau tetap cakap kau cun. Sedar tak sedar kalau kau renung muka kau di cermin..pernah tak tertanya knape Hidung kau senget? Iyeee…Hidung kau memang senget. Trima je tu hakikat nya bhawa semua manusia tidak dilahir 100 peratus sempurna. Da lagi satu…mungkin kau rasa ko ni lawa esp selepas berdandan. Aku saran kan kau  put bedak asas di liang ruang ketiak ko tuh..kerana ketiak ko tu hitam girl..!!!  Knape itam aku tak taw? Ni ucapan bernas aku di pagi Isnin buasir…sebab aku cuba elak tak nak bukak mulut hari tuh, sebab kalau aku dah bukak mulut….kau mesti meraung dan tak maafkan aku sampai mati. sebab mulut aku walau pun dah berinsurans tapi berbahang bermuara sungai yng bleh buat kau terduduk meraung. So pls lah k betina.! uh ye..harap maklum bini aku pon ade DOLCE GABBANA walaupun subsidi dari  sepupu aku sempena menggantikan beg AGNER dia yang kene ragut hari tu.and IPOD aple aku pon still ok kalau kau nak pnjam…cuma BLACKBERRY aku tu aku sayang lah nak bagi kau sebab tu hadiah dari seseorang. dan aku nak bagitau kau.berus gigi aku cap COLGATE je, tak perlu mahal2. sebab gigi aku bukan salut emas atau berlian pon. and selipar aku cap BATA je..still kaki aku yang kurus panjang ala ala betis keling yng cantik ni looks good!

sungguh aku meluat!

Leave a comment