ERRRRR …GOD is GREAT

Posted: March 6, 2011 in 2011
Aku sedang mengalami sesuatu yang besar dalam hidup.dan aku sangat2 terkilan kenapa aku langsung tidak diberi peluang untuk bersuara..tidak diberi peluang untuk telling the truth KENAPA?????
setiap manusia berhak untuk mendapatkan haknya..bagaimana harus aku jelaskan..??
kenapa kau langsung tidak memberi aku peluang itu.? aku bukan manusia kejam! aku bukan manusia sial seperti yang kau fikir!

Ya Rahman..hanya pada kau aku pohon..tunjukkan lah segala kebenaran..aku tidak mahu terus begini..aku tahu aku dianiaya,,dan aku tahu kau MAHA mendengar,,Ya Allah..beri kan aku ruang,,,berikan petunjuk untuk jalan yg benar..

ini sungguh sakit.teramat sakit untuk AKU!

Leave a Reply

