Entry Suka Suki aku…

Posted: January 14, 2011 in 2011

Dalam entri2 aku sebelum2 ni selalunya  aku membuat entri2 yg berunsur agak lucah segala berbagai, kerana penuh dengan memaki hamun, sumpah seranah ..:) Tapi bukan jenis kelucahan lain k…actualy aku mempunyai byk koleksi lawak lucah tapi aku masih lum tau sama ada akan ku publishkan kerana aku berpendapat ianya tidak lawak dan lucah hingga aku sndiri tidak ghairah dan nk gelak pun susah, oleh itu aku lebih suka membuat entri2 yg berbentuk perbincangan, informasi, luahan hati aku dan isu2 semasa dan aku nk kekalkan blog aku dgn entri yg sebegini….

Okay, berbalik apa yg aku nk bgtau ni, ade org yg begitu ghairah dan bernafsu dgn entri aku dan ade pula yg bernafsu tapi nafsunye tersekat-sekat dan ade yg lansung tak mempunyai nafsu. oooh oohhhh…

Kepada mereka yg bernafsu ni, korang memang kuat nafsu, hebat dan mempunyai penyakit mcm Tiger Wood iaitu sentiasa dahagakan sex, mereka2 inilah yg selalu dtg blog aku dan memberikan komen tanpa mengenal penat lelah semata2 nk memuaskan diri dan ingin mencari kepuasan atau sekadar buat2 puas….”arghhhhh arrgghhhh yes yessss!!!” (my inbox sentiasa penuh..krana dahulu nye aku deactivate komen di blog aku..:P)

Kepada mereka yg membaca sepintas lalu ataupun sambil lewa, tgk tajuk, tgk pangkal entri dan hujung entri tapi memberikan komen, mgkin mereka2 ni nk ambik hati aku jer..aku ibaratkan dorang ni seperti melakukan persetubuhan pra matang yakni, dorang ni cepat climax  x smpai seminit dah tewas..baru bukak sluar cawatpun dah terpancut dan lagi mereka ni gelojoh ketika melakuknnya..tanpa pemanasan ataupun intro..main rodok menyodok  jer..

Kepada mereka yg membaca secara senyap(silent reader)tanpa meninggalkan komen, aku ibaratkan mereka sepeti melakukan persetubuhan tanpa ejakulasi dan mungkin juga dorang ni beronani aka toceng.🙂

Kepada mrk yg tersinggah ke blog aku secara sedar atau tidak tanpa membaca dan memberikan komen aku ibaratkan dorang ni mengalami masalah mati pucuk ataupun Erectile Dysfunctional, menopause ataupun andropause  faham  tuh? selamat beramal….

Adiossss…..muah muah.!

Leave a Reply

