Muntahan gua …pepagi nih!!!

Posted: December 5, 2010 in 2010

Hari ni mcm lelah rasa ngantok tapi tak le tido.  Peh…baru 10 minit 8 batang rokok telah aku sumbat dalam paru-paru aku.Aku ni bukan nye selalu hisap rokok ni…stress….ape nak buat!!! Sistem otak aku ligat memikirkan hal remeh temeh hidup aku. Seakan titik statik yang menyesatkan perjalanan hidup aku yang kusut masai skg ni…ADOYAIIII!!!

Bukan memikirkan tentang perihal yang mendatangkan keuntungan, tapi lebih kepada menghayutkan aku di alam emosi yang agak gampang diatasi. Lebih hebat dari masalah negara pada aku.Hari ni, entry aku mungkin berbau lemak cili api….huhu!  agak sunyi kental sedikit…tapi itulah realiti yang susah nak ditapis atau di halang. Lagi-lagi perihal berkaitan dengan hati. Emosi aku agak menggampangkan dan menyusahkan sistem pemikiran dan penghadaman aku. CELAKA! tu je aku boleh cakap, dalam hidup, manusia mana tak nak hidup bahagia..? orang gila pun nak hidup bahagia.tapi aku sapa untuk tentukan semua tu… hanya DIA diatas sana pengatur segalanye. haizzzz errghhhh the truth…… LIFE DOESNT MAKE SENCE SOMETIMES..

Ni gua punye stress release……gua jenis tk suka pendam rasa.kat sini tempat gua humban dan gua muntah kan sume benda HARAM JADDAH dalam kepala. walaupun gua anak sulong..tapi lagak gua cam anak bongsu. gua bukan manja..gua bukan mengada ngada..dari gua bujang dulu..sampai dah kawin sume gua layan sendiri..gua memang gamble punye kaki..ape pun gamble jek sume..,pasal apa? pasal gua dah FED UP nak plan!.. sume jadi cam sampah! serius..gua tulis sebab gua nak dada gua lapang..gua tak mintak lu org kasi award k. tepuk tangan..sume..thank u….

Gua nak GEMOK!!!!! berat gua, ntah brape ekh??? tinggi 170cm. cuba bayangkan!ade orang kata gua just nice..ade yang kata gua kudut mcm BELALANG KACUNG! ade yang kata gua sedap2! ape ape pun gua nak gak GEMOK!!! lagi satu gua nak kawin lagi! hahahhahha..nak kawin? ???!!!..maammpossss jahanam!!! anyway gua happy beb..dengan lifestyle aku nih da umpamakan CELEBRITY…feeling…kelas dik non..huhu! Aku hanya perlukan a time for myself..i need a time for swimming..i need a time to watch TV atleast..time to do my own things..time to go out..watching movies..time to be pampered..to hang out ..i dun even have time for myself! not even MASTURBATING!!! shit! Nak gelak silakan…..tapi aku nak gelak ngan sape ekh???….to myself?..who can really make my heart smile?…Hmmmmmmmm only my little princess, Angeliena, dialah segalanya bagiku….always make me happy…tiap tiap malam..mesti dia tidur berbantalkan badan aku yng kudut dan menetekkan dari tetek ku yang kering kontang nih…huhu! kejap..gua nak gelak HAHAHAHAHAHAHHAHAHA….ni la therapy untuk gua,, jangan la lu ingat aku gila ye…sesaje nak corakan nota nota aku nih! kalau tak leh terima aku seadanya….as usual, FUCK OFF!! tapi da lewat daa..nak habis punnn…:P

peringatan…ini hanya muntahan gua..biar perut gua rasa lapang..biar hati gua rasa lega.biar gua rasa mau terus hidup..sekali sekala kusut ..kadang2 kita perlu kusut..kusut masai..serabai..itu perlu kadang2. sebab biar kita selalu ingat..sumenye atas kehendak Dia..pun begitu..gua belum pernah lupa yang SATU..

pergh!….. GUA LEGA..🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s