Im back again….dengan mood yng tak sesuai..! :P

Posted: December 2, 2010 in 2010

Bertemankan sebatang rokok lemau..mata seakan akan nak lelap tapi tak gak mau lelap..gua cuba menulis.penat nak berbahasa asing..gua mau cakap melayu seperti biase. jgn ingat gua post entry bahasa asing , gua sudah poyo k. tidak..i dun have that intention at all.(see cakap lagi bahasa asing! huahauahuahua.. its for those frens yang mane bebal berbahasa english!!! huhu! jng kecik ati weii..gurauan sahaje ye..) plus stress dengan putri kesayngan yg merengek maukan tetek gua yang kering kontang tampa susu nih..!! ishhhhh…nasibbbbb….!

Lately ni dah beberapa hari gua tak bercinta dengan laptop gua. Lappy kesanyangan gua sakit menderita terkena jankitan flu babi….😛 Sempat juga gua ushar ushar lappy baru kat pasaraya…mane lah taw duit jatuh dari langit ala ala diberi putri kayangan yng tak munkin terjadi! baru lima minit nih juga gua sempat ushar FB kekawan yng lain tapi tak tinggal kan taik kat sana sangat sebab gua da kehabisan idea idea kesengalan gua nih. sebab ada masa masa gua rasa tak perlu tinggal kan komen..cuba memahami keadaan gua yang kurang mood berinteraksi kat FB ni lately.cuba memahami keadaan sekeliling gua yang saban hari perkataan “BOSAN” dah mula ambik tempat memuncak naik dalam diri gua nih.

Rasa ini bukan rasa kecewa..bukan rasa menderita..tak eyhhhh…! tapi satu rasa yang gua tak bleh nak cakap.busan dengan rutin hidup baragkali. asik  bersetubuh dengan kerja gua siang dan malam.. hasil nye duit gaji tiap tiap bulan. nuthing more nuthing less. balik keje melancap  beronani dengan facebook, emails dan mcm2 lagi sampai tak terkira puasnye..bercerai sekejap dengan laptop bila broadband mula curang. babi punye broadband! Bosan aku dibuatnya..memang LAHANAT bradband ni..isshhhh. Esok pepagi aku nak matikan contract aku..baik Maxis..juga Celcom!!! sia sia aku duk bayar tiap tiap bulan sumpah haram..video youtube pun tak dapat liat kerana lagging!!! Aku pun memang tak kuasa nak duk lepakz kat cafe internet..telinga wa panas je duk dengar kiri kanan org main game…!!!

rokok sebatang lagi gua nyalakan, yng mane lame mengenali aku tu..sekiranya liat gua merokok..maknenye kpala gua berserabut. Sementara tu gua nak selitkan pic gua yng latest..siap tak berbaju lagi. ingat nak expose segalanya…kot kot aku leh jadi mcm “JALANG JALANG” yng sedia ade di FB nih, akan tetapi..bila gua liat rupa gua di cermin..baru gua sedar” IM A BEAUTY WITH BRAINS!” Ahaksss!!! kelaaasss…..amik kaw…huhu!

TRIMA KASIH…HARAP TEPUK TANGAN K…CIOOWWW….

Leave a Reply

