SIAPA ADE RAHSIA..???

Posted: November 10, 2010 in 2010

Sempena petang isnin buasir ni, Topic hari ni pasal RAHSIA!!!!….Korang ada rahsia? Gua tau semua orang ada rahsiakan? Bohonglah kalau lu orang cakap lu orang tak ade rahsia.walaupun lu suka pakai spender spongebob masa tidur..tu pun rahsia gak.Lu tak taruk name sebenar kat FB pun adalah satu rahsiakan?.Itu hak lu .Lu ade sebab untuk merahsiakan nya.Kerana lu bebas berkata kata disini tanpa orang tau sape lu sebenarnye.Gua hormat, itu identity lu dan itu jugak tradisi memblogging atau melayari internet mesti tahu ciri ciri jaga keselamatan. Tapi sejauh mana lu boleh simpan rahsia lu? Gua percaya dalam hidup kita mesti ada seseorang yang tau rahsia kita.Rahsia cinta?rahsia hidup?kekecewaan? or mungkin jugak rahsia tidur kencing malam? Dan Gua percaya rahsia tak kan selamanye menjadi rahsia.satu hari nanti pasti terbongkar.sama ade ia berunsur kebaikan atau sebaliknya. Sama ade dari mulut lu sendiri atau dari orang lain!!!

Ada mcm2 rahsia.terpulang pada individu itu sendiri.Ade yang sakit menanggung rahsia.ada yang gembira menyimpan nye.Ada yang menyimpan rahsia hanya kerana tidak mahu orang lain terluka dan menderita.Ada yang menyimpan rahsia kerana itu adalh keaiban diri sendiri.ada yang sanggup dicederakan asalkan rahsia tertutp.dan disitulah timbulnye pepatah “biar pecah di perut,jgn pecah dimulut”. Tentunya rahsia itu penting buat lu orang.Bagi gua rahsia dan pengorbanan berkait.banyk yang berkorban semata mata kerana rahsia.penting sangatkah hingga sanggup berkorban??.gua tak nak hipokrit.gua berkorban hanya kerana rahsia.dan bila rahsia tu melibatkan orang yang lu sayang..,lagi tambah tambahlah sakitnye.mungkin rahsia itu jugak maruah bukan?

Separuh FBians tau gua sapa.Tau hidup gua mcmane sebelum ni.Tapi dalam gairah gua menulis cerita tentang diri gua yang hina ni, ada juga yang gua belum ada masa dan belum ada mood nak menulis.Kebanyakan tentang diri gua tentang perasaan, harapan gua juga titik titik hitam putih gua. kesah kesah perjalanan hidup gua dari kecik hingga tua bangka nih! Tak semua orang boleh terima rahsia kita.Semua orang mengalami benda yang berbeza..mcm gua. Gua agak sampah sikit perangai gua,tak semua orang bleh ikut rentak gua,tengok bahasa gua guna sudaaah..gua lu gua lu belum masuk sumpah seranah dan maki hamun gua lagi!!!!hahahahahaha…. lebih senang mcm ni.Gua boleh terima cerita lu ape saja.Gua boleh dengar dan gua simpan.Tak semua cerita gua pakai, lu gua ..hehhehe ikut mood la beb!!!:P

Ape pun..lu orang berhak simpan rahsia lu.Dan gua akan simpan rahsia gua..some yng da tau..yang pasti not all FBians yang tau rahsia gua…yng da tau tu  gua tak kisah.I’m very outspoken type. Gua bukan jenis HYPOCRITE!!! Ada org munkin di depan baik, belakang KIMAK HARAM JADAH..or maybe kerana dorang datang dari keterunan LAHANATTULLAH!!! Pada lu yang kenali aku rapat benor atau yng tau sudah rahsia gua..simpan elok elok huhu! atau munkin tak ingat lagi.. Kalo tak ingat bagus..syukur.tapi kalo masih ingat sila dendiam…jgn bising2 ..nanti kecohhhhhh heeeeeeeeeeeeeee 

slamat beramal di petang Isnin Buasir ala ala berak batu nih!

Leave a Reply

