MELAYU OHHH MELAYU..!

Posted: February 14, 2010 in 2010

Alahai.. melayu. Ok, wa bukan nk kutuk bangsa wa sendiri. Tapi tu sume lumrah alam yang sudah tertulis. Kalau nak cite pasal orang Melayu ni mmg takkan abis. Abis pun maybe lagi 4, 5 malam akan datang kut. Tu pun pas di pendekkan cite. Kalo nak cite panjang, maybe sampai Hari Natal tahun 2019 kut baru abis. ok…ni petikan rasa isi hati ku yang mahu aku ajukan pada korang la weiii…hehehehehe!

Melayu yang normal adalah bila ada Melayu yang sedang bergembira, mesti ada Melayu lain yang sedang sakit hati genggam tangan ketat-ketat sambil ketap gigi, dengki. Melayu yang normal adalah Melayu yang sedap kutuk belakang Melayu yang lain padahal dia sendiri kata “tak main lah kutuk belakang-belakang”.

Normal ah….. Melayu kimakkk memang macam tu.

Ye ke dak? …..salam Isnin Buasir…!!!! (Monday Blues)

SEAMAT BERAMAL & HAPPY VALENTINE’S KEKAWAN………

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s