Pls FUCK ur self part 1

Posted: January 20, 2010 in 2010
PLS IM NOT INTRESTED!!!!! SO DONT BUGG ME TO JOIN THIS COMPETITON IN FB!!!!

Sumpah wei….aku sebagai manusia yang diciptakan BERK*N*K mmg teramat malu ngan adanye competition ni….pala B*T*H tak bersunat btol tuh sapa yang mencipta award PUK*M*K lahanat ni…

nak tau pe comment aku for this shit??!! BODOH!!!!

nak lebih comment??!!

apa bangang si pencipta award ni?! motiff tuk apa??!! cari anak ikan ke????

bukan aku cemburu, ataupon busuk hati….jauh sekali tuk aku ada rasa hasad dengki, tapi…arghhhHhH, ntah le, why this kind of shit?!! why?? aku tak nafikan melambak kat luar tu competition for lelaki cam Hero Remaja, Lelaki Maskulin and Cleo 50 most Eligible Bachelor, but they have a really reliable motif beside it, supported agency kebajikan selain searching for the next “what ever” talented lelaki bg jadik pelapis in our media celeb’ world.

tapi ni??!!! tuk pe wei??!! please bg tau aku skit???!!!! tolong la bagitau aku agar dapat tukar minda sempit aku ni….ngan manusia yang join that shit, aduh!!!!!!! sumpah aku rela didera GONCANG berdiri 36jam straight dari join that stupid award!!!!

korang tak setuju ngan pe yang aku cakap ni??!!

PI MAMPOSSSSSSS,

nak lagi??!!

PI MAMPOSSSSSSS berkali-kali please!!!!!!

ada aku kisah??!! sumpah award ni menjatuhkan maruah lelaki and lelaki yang join tu, for sure menjatuhkan maruah sendiri!!! baik korang ni pi potong KONEK korang and bg makan anjing jek. ngan korang jadi bahan gelak satu malaya….syok sendiri wei!!!! aduh, sumpah aku cam nak mengadu kat PM jek bagi close this nonsense-stupid-fuck-yourself-please-award.

sesungguh nye aku bangga nasib baik la org org dari negara aku iatu SINGAPURA takde yng mcm ni!

Assalamualaikum (mode suci dalam debu balik)

Leave a Reply

