PENDAPAT AKU TENTANG BABI..! SIAPA ITU BABI??

Posted: August 20, 2009 in 2009

Sesetengah BABI yang dilahirkan di kalangan BABI tidak merasa diri mereka hina.Bagi BABIi, hidup mereka tidaklah BABI sangat.Apabila merangkak dewasa, BABI-BABI ini mulai sedar bahawa diri mereka sebenarnya sangat popular di kalangan manusia yang merasa diri mereka hebat.Sampaikan nama mereka boleh didengari di merata-rata tempat, tak kira dimana korang berada, sana situ sini ade BABI. termasuk di FB magupun TAGGED atau di mane mane! So….POPULAR kan ……???!!!!Pada zaman sekarang contohnya, BABI adalah perkataan yang tidak asing lagi bagi kita baik yang tua atau yang muda mahupun yang belum lahir dan yang dah nak mampos.Kalau dahulu mungkin kita selalu mendengarnya dari mulut remaja atau dewasa tapi sekarang budak belum bersekolah pun sudah mengenali BABI.

Ni memang khas pada org org yng aku anggap BABI.  Memang ko BABI sangat.  Tersangatlah BABI….yang mana terasa bila membaca tu …syabasss..kau lah BABI yng ku maksudkan tuh! Liat cermin liat muka sendiri kerana mungkin kau lah BABI yng ku madsudkan!

Sekian terima kasih……..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s